לייעוץ מקצועי התקשרו: 1700-70-80-88

קבוצ'יון פלוס

 133.90

להגברת המערכת החיסונית, להאטת תהליכי הזדקנות, לתוספת משמעותית של מרץ ואנרגיה ולשיפור במצבים של : לחץ דם גבוה, מחלות ריאומטיות ומטבוליות, בעיות ראיה, זיכרון חלש, ונדודי שינה.

 מכיל : אבקת פטרייה יפנית (טריקולומה), ביופלבנואידים, קואנזים Q10, ספירולינה פלנטזיס

 >>>10 עובדות על קבוצ'יון פלוס

  1. מכיל פורמולה ייחודית של ארבעה מרכיבים: פטריית טריקולומה, אצת ספירולינה, קואנזים Q10 וביופלובונואידים מהדרים.
  2. פטריית טריקולומה נחשבת למזון פונקציונאלי ומכילה שמונה חומצות אמינו חיוניות וויטמינים כגון:A,B,C,B12 ונאצין. רקמות שונות בגופנו כגון השרירים, מערכת הדם, העור והשיער מורכבים ממבנים חלבוניים המתחדשים ללא הרף. תהליכים אלה מתאפשרים הודות לחומצות אמיניות שמקורן במזון (חומצות אמיניות חיוניות) ובייצור עצמי של הגוף (חומצות אמיניות בלתי חיוניות).
  3. היפנים מייחסים לספירולינה יכולות ריפוי והגנה על בריאותנו, כיוון שריכוז הוויטמינים והמינרלים בירקות ים גדול בהרבה מאשר בירקות הגדלים על האדמה.
  4. ספירולינה מכילה יותר סידן מחלב פרה. יתרה מזאת, חלבון מהחי, כגון קזאין, מעלה את רמות החומציות בדם וכתוצאה מכך מתרחש פירוק פוספטים מהעצמות. צריכת ספירולינה מספקת די סידן מבלי להסתכן בעלייה ברמות החומציות בדם ובפירוק רקמת העצם.
  5. לעומת ירקות שצומחים על פני הקרקע, ספירולינה עשירה במינרלים וביסודות קורט, והיא מוגנת מפני נזקי חמצון כיוון שאינה חשופה לאוויר. ספירולינה אף סופגות רכיבים תזונתיים הנמצאים במי הים, והינה אחד המקורות הצמחיים היחידים המכילים ויטמין B12 בכמות מכובדת – דבר שעשוי להועיל במיוחד לצמחונים ולטבעונים.
  6. קו-אנזים משתייך לקבוצה כימית הנקראת יוביקווינון שפירושה "נמצא בכל מקום" ואכן הוא נמצא בכל אחד מתאי גופנו.
  7. משמש בתפקיד מפתח בהפקת אנרגיה בגוף, בשמירה על התפקוד התקין של המיטוכונדריות, אות בתי חרושת זעירים לאנרגיה במצויים בתוך התאים.
  8. כיוון ששריר הלב צורך כמות גדולה של אנרגיה, הקו-אנזים Q10 מיוצר בריכוז גבוה בתאי הלב.
  9. ביופלבונאידים הם פיגמנטים צמחיים המקנים לצמח את צבעו ותורמים להגנת הצמח והסתגלותו לסביבה. הביופלובונאידים הם נוגדי חימצון רבי עוצמה, המסייעים לגופנו להתמודד עם רדיקלים חופשיים (חלקיקים פעילים טעונים חשמלית, הנוצרים ומצטברים בגוף במהלך חילוף חומרים ונשימה תאית, או מיוצרים על-ידי גורמים סביבתיים כגון זיהום, עישון וחשפה לשמש).
  10. את הביופלובונאידים גילה הרופא-מדען ההונגרי אלברט סנט-גיורגיי ב-1936, חתן פרס נובל לשנת 1937. הוא כינה אותם "ויטמין P". סנט-גיורגיי גילה כי הביופלובונאידים מחזקים את נימי הדם ומשפרים את הזרימה בכלי הדם.

 

איך להישאר צעיר לנצח?

מאז ומעולם ניסו בני האדם לשמור על הנעורים שלהם ולהאט את תהליכי ההזדקנות. בימי קדם היו שניסו למצוא את מעיין הנעורים שטבילה בו תשיב גם לאנשים זקנים את נעוריהם אבל היום כבר ברור כי ישנם כמה כללים בסיסיים היכולים לעשות פלאים.

 

להרבות בצריכת ירקות ופירות

בין מרכיבי התזונה החשובים ביותר הקשורים לאריכות ימים ולהאטת תהליכי ההזדקנות חשוב להזכיר בראש ובראשונה את הפירות והירקות. הפירות והירקות מכילים כמות גדולה מאוד של נוגדי חמצון טבעיים שמנטרלים את הרדיקלים החופשיים, הגורמים לנזקי החמצון האחראיים להזדקנות של הגוף. בנוסף לכך, צריכה של ירקות ופירות בכמות נאותה מקושרת עם שיפור בתפקוד מערכת העיכול, עם צריכה מופחתת של מזונות דחוסים אנרגטית ועוד.

במידה וישנו קושי ללעוס ירקות מפאת בעיות שיניים, ניתן בהחלט לרכך את הירקות בבישול או באפייה אך אין ספק שהדרך הטובה והיעילה ביותר להפיק את חומרי התזונה החשובים מהפירות והירקות היא לצרוך אותם טריים ללא בישול.

לאכול מנות קטנות יותר

במהלך שנות השבעים בוצעו מספר מחקרים בעכברים, שהראו כי הקטנת צריכת המזון בכשלושים אחוז מקושרת עם עלייה של עד ארבעים אחוז בתוחלת החיים. מחקרים אלו הביאו את החוקרים בתחום לחפש את המנגנונים הפיזיולוגיים העומדים מאחורי הקשר בין צריכה קלורית מופחתת להארכה של תוחלת החיים.

במהלך העשורים האחרונים התגלה כי המנגנונים העומדים מאחורי קשר זה רבים ומגוונים וקשורים בין היתר להפחתת התנגודת לאינסולין, האטת קצב הירידה ברמת המלטונין, התייעלות של המטבוליזם, הפחתה ברמת הייצור של הרדיקלים החופשיים ועוד.

באופן כללי, מומלץ להימנע מלהגיע לשובע מוחלט עד כדי תחושה של "התפוצצות" ולהקפיד על אכילה של ארוחות תכופות אך קטנות בנפחן. חשוב גם כן לציין כי צריכה עודפת של קלוריות מקושרת למגוון רחב של תחלואות כשבין היתר מדובר על יתר לחץ דם, סוכרת, שבץ מוחי ועוד.

שימרו על חברים טובים סביבכם

שמירה על חברה טובה תשמור עליכם צעירים מאי פעם. גם בגיל 30, 40 או 50 החיים החברתיים לא נגמרים, להפך דווקא מתחילים. האופי של החברים שלכם צריך להיות מדויק בעבורכם בייחוד בגלאים אלו, זאת בכדי שתוכלו להיות מאושרים ומסופקים מבחינה חברתית. נסו להיזכר בדברים שמאפיינים את גיל הנעורים, חווית חוויות חדשות, כמה מרגש זה היה, לא כך? מי אמר שכל הכיף הזה צריך להיגמר כשמתבגרים? הנוסחה לניצחון קיימת בהתמדה, עלינו להתמיד לפרוץ את הגבולות גם כאשר אנחנו מתבגרים. לצאת מאזור הנוחות ולא לאפשר לעצמנו לאבד את האנרגיה הצעירה והקלילה שבנו. באופן אירוני אך הגיוני, אנחנו נותנים לאנשים הכי קרובים אלינו את הכוח להשפיע עלינו מתוך היותם חברים שלנו. כך שאם אנחנו מקיפים את עצמנו באנשים עם רוח טובה, שנחושים להמשיך ולנוע קדימה כל הזמן, הם ידעו כיצד לשמר את האנרגיה הצעירה שלנו.

המשיכו ללמוד

לימודים לא חייבים להיגמר אחרי 12 שנות בית ספר, גם לא אחרי האוניברסיטה. רוב האנשים מאבדים את הצעירות והחיות שבהם רק כי הם הפסיקו לאתגר את המוח שלהם. אל תשכחו, המוח שלנו כמו שאר האברים זקוק להזנה. לכן, אל תקלו בעניין הלמידה, נסו ללמוד דברים חדשים ולרכוש מיומנויות חדשות כל הזמן. אתם בטח לא רוצים להרגיש "מיושנים" כשהמכשיר החכם הבא יצא, אז למה באמת שלא תלמדו להשתמש בו? אין טעם לפחד, אלא להיות מודעים למציאות ולהמשיך לאתגר את התודעה המחשבתית כל הזמן. הפכו את זה להרגל, לימדו משהו חדש בכל יום וכך תוכלו להמשיך ולהרגיש חיים צעירים ותוססים.

תיהנו מהדברים הקטנים

כשהיינו ילדים, קפצנו בשלוליות, התגלגלנו במורד גבעות וקפצנו בספונטניות לים בכל פעם שהייתה לנו הזדמנות. הטריק הוא לא לשכוח לעולם להתרגש מהדברים הקטנים, אם זה לקום לבוקר קריר עם ריח של גשם, אם זה נשיקה לבן או בת הזוג או ארוחת ערב חמה ונהדרת. כשתתחילו להתרגש מהדברים הקטנים פתאום תראו כמה יפים הם החיים, עד כמה הם יכולים לחייך אליכם גם כאשר אתם מבוגרים. תחגגו כל רגע, הישארו פעילים וחפשו סיפוק בדברים הקטנים. לא משנה מה משתבש, תמיד תמצאו משהו שיגרום לכם לחייך.

שלבו פעילות גופנית

שום דבר לא יגרום לכם להרגיש זקנים יותר מאשר לא להיות מסוגלים לעשות משהו שהייתם עושים בקלי קלות בעבר. כדי להימנע ממצבים מתסכלים שכאלו זכרו לשלב פעילות גופנית כחלק משגרת היומיום שלכם. כשלא מתחזקים את הגוף עם הזמן הוא עשוי לאבד מיכולותיו ואף להפוך לשביר עם הגיל, העניין הוא, שהגוף באמת הופך לשביר יותר ויותר עם הגיל, לכן, כל עוד אתם יכולים הקפידו לבצע באופן קבוע פעילות גופנית אינטנסיבית לשמירה על המערכת משומנת.

אל תשכחו לצחוק

אתם אף פעם לא זקנים מדי כדי לצחוק בקול גדול. צפייה בסרטונים מצחיקים או בהופעה קומית טובה יזכירו לכם את זה. לעולם אל תניחו לעצמכם להגיע לנקודה שאתם לא יכולים להרפות ולהרשות לעצמכם ליפול על הרצפה בצחוק מתגלגל.

שמירה על בריאות העצם

החל מגיל שלושים ואילך חלה ירידה הדרגתית במסת הגוף הרזה, כלומר במסת השרירים והעצמות וככל שאנחנו מזדקנים, כך הירידה במסת הגוף הרזה נהיית מהירה ומשמעותית יותר. לפיכך, חשוב מאוד לצרוך תזונה עשירה בסידן במידת האפשר ולהעשיר את התזונה בתוספי תזונה.

מתי כדאי לקחת:

מומלץ ליטול עם הארוחות.

מינון:

2 כמוסות ביום.

                                                                   

Additional Information

תכולה

180 כמוסות, 360 כמוסות, 60 כמוסות

שלחו לי מבצעים והטבות