לייעוץ מקצועי התקשרו: 1700-70-80-88

להאטת תהליכי הזדקנות, לחיזוק המערכת החיסונית, להגברת

עמידות הגוף בפני מחלות, לשיפור תפקודי הלב ושריר הלב,

להורדת לחץ דם ורמת כולסטרול בדם, לשיפור תפקוד המיני

להאטת תהליכי הזדקנות, לחיזוק המערכת החיסונית, להגברת עמידות הגוף בפני מחלות, לשיפור תפקודי הלב ושריר הלב, להורדת לחץ דם ורמת כולסטרול בדם ולשיפור התפקוד המיני.

מעבדות ד"ר גרין גאות להציג בפניכם את ה"סופר-קמבוצ'יון", פורמולה מועשרת ומעודכנת של כמוסות הקמבוצ'יון, מוצר שהינו הדגל של החברה, אשר צברו, מאז ייצורם בשנת 1992, אלפי משתמשים קבועים ומרוצים.

ב"סופר קמבוצ'יון" נשמרו כל רכיבי כמוסות הקמבוצ'יון המקוריות ולהם נוספו עוד מספר רכיבים אשר נמצאו במחקרים שנערכו במהלך השנים שחלפו כיעילים בהאטת תהליכי ההזדקנות, בחיזוק המערכת החיסונית, בטיפול ומניעה של מחלות רבות, מחלות סרטניות ובשיפור התפקוד המיני אצל גברים ונשים.

במה שונה ה"סופר קמבוצ'יון" מכמוסות הקמבוצ'יון?

נוספו עוד פטריות נעורים יפניות:

טריקולומה

קואנזים Q-10

ביופלבונואידים מהדרים ואצת ספירולינה

לרכיבים אלה, שהוכיחו את יעילותם משנת 1992 ועד היום, מצטרפים כעת רכיבים נוספים :

פטריות כוחריישי, שיטאקי ומאיטקי, אשר שורה של מחקרים קליניים הוכיחו את יעילותם בחיזוק תאי המערכת החיסונית ובהגברת פעילותה כנגד מחלות, וירוסים וגורמים מסרטנים.

ג'ינקו-בילובהאשר הוכח בלמעלה מ- 50 מחקרים קליניים מבוקרים בהשפעתו על תהליך ההזדקנות של המוח, בטיפול הידרדרות הזיכרון והריכוז ובמחלת האלצהיימר.

גינסנג סיביריהתורם לחיזוק כללי של הגוף, להגברת עמידתו בפני מחלות, תשישות ודיכאון.

בנוסף, ב"סופר קמבוצ'יון" הוגדלה כמות הקואנזים Q-10  מ-30 מ"ג לכמוסה, ל-50 מ"ג לכמוסה. לקואנזים Q-10, תפקיד מכריע במניעת מחלות לב, בעיקר אי ספיקת לב, ובשיפור תפקודו של הלב. מחקרים שנערכו בשנים האחרונות אישרו את ממצאי המחקרים הישנים יותר והעניקו לקואנזים Q-10 מעמד של תרופה לטיפול במחלות לב.

למעשה, מעניקות כמוסות ה"סופר קמבוצ'יון"  מענה מוגבר וממוקד לטיפול בכל היבטיו של תהליך ההזדקנות, ורכיבי הכמוסות פועלים בכל הרמות לעיכוב תהליך זה, לשיפור תפקוד המערכת החיסונית, המוח, הלב, מערכת כלי הדם ואף לשיפור מצב הרוח והתפקוד המיני.

מה קורה לגוף שלנו בתהליך ההזדקנות?

בהזדקנות נורמאלית, מתחוללים שינויים בכל תא ותא  בגופנו, השינויים משפיעים על תפקודן של המערכות בגוף ובעיקר מערכת כלי הדם והמערכת החיסונית. יכולתו של הגוף להתמודד עם מחלות – נחלשת, החשיפה למחלות זיהומיות גדלה והגוף מתקשה להתגונן בפני תאים סרטניים.

עם העלייה בגיל עולה הסיכון למחלות הקשורות במחזור הדם. במקרים רבים קיימת עלייה בלחץ הדם, אוטמים (שבץ) בלב ובמוח, שכיחות מחלת הסרטן מסוגים שונים עולה, העצמות מדלדלות והכושר המיני יורד.

במקביל חלה ירידה ביכולתו של הגוף לספוג ביעילות את מכלול רכיבי התזונה מן המזון, כמו כן האטה בקצב חילוף החומרים, ירידה בכושר הייצור העצמי של רכיבי תזונה ורכיבים ביוכימיים בגוף, הגברת קצב תמותת התאים בגוף ועלייה ברגישותם של התאים לפגיעה של רדיקלים חופשיים.

מחלות כלי הדם : גורם הסיכון הגבוה ביותר למוות בעולם המערבי

מחלות כלי הדם והלב נחשבות לגורם סיכון מספר אחד למוות בעולם המערבי. הזדקנות כלי הדם נוצרת כתוצאה מחסימה הנגרמת על ידי הצטברות רבדים טרשתיים בדפנות כלי הדם. רבדים אלה נוצרים כאשר השכבה הפנימית של העורק נפגעת ועליה מצטברים שומנים, סידן ותאים אחרים (טרומבוציטים). הצטברות זו עלולה לגרום לחסימה כמעט מוחלטת של כלי הדם. כאשר החסימה נוצרת באחד מהעורקים המובילים דם בלב – עולה מאוד הסיכון להתקף לב.

תזונה לקויה (צריכה מוגברת של כולסטרול ושומנים רוויים), רמת טריגליצרידים גבוהה בדם, יתר לחץ דם, חוסר פעילות גופנית, עישון ועודף משקל הם חלק מהגורמים המגבירים את הסיכון לחסימות כלי הדם ולמחלות לב. לכן, על מנת לצמצם את הסיכון למחלות אלה יש להוריד את רמת הכולסטרול והטריגליצרידים בדם, לאזן את לחץ הדם, להפחית משקל, להימנע מעישון, להקפיד על פעילות גופנית וכמובן, לשמור על תזונה מאוזנת.

חיזוק תאי המערכת החיסון : שלב ראשון בהאטת תהליכי הזדקנות ובהתגוננות מפני מחלות מערכתיות.

שמירה על תפקודם התקין של תאי מערכת החיסון, חיזוק פעילותם ומניעת הנזק הנגרם להם על ידי גורמים סביבתיים – מהווים את הבסיס למניעת מחלות רבות ובעיקר מחלות סרטניות. בשנים האחרונות, מוקדשים משאבים מחקריים רבים לנושא של מניעת התפתחותם של תהליכים סרטניים בתוך התאים, באמצעות רכיבים תזונתיים וצמחיים. מחקרים אלה מצאו כי ניתן באמצעות רכיבים פעילים הנמצאים במקורות צמחיים (כמו "פטריות כוח"), להגביר את פעילות המערכת החיסונית נגד נגיפים וחיידקים, להקנות הגנה נוגדת-חמצון חזקה ויעילה כנגד חומרים מסרטנים ורדיקלים חופשיים, למנוע התפתחות תהליכים סרטניים בתוך התאים ולסייע למנגנוני התא להילחם בתהליכים אלה.

מה מכיל ה"סופר קמבוצ'יון"?

1. פטריית הנעורים היפנית : טריקולומה

פטריית הטריקולומה נחשבת למזון פונקציונאלי ומכילה את כל 8 חומצות האמינו החיוניות כמו גם ויטמינים A, B, 12B, C, D וניאצין. הבולטים מבין רכיביה הפעילים של פטריית טריקולומה הם הפוליסכריד לנטין (lentinan) וחומצה אמינית ייחודית בשם אריטדנין (eritadenine).

הפוליסריד לנטין הנחקר רבות ביפן וארה"ב, נמצא כמחזק את המערכת החיסונית ומגביר את עמידות הגוף בפני התפתחות גידולים ממאירים או מחלות כבד. הלנטין יעיל גם כנגד תסמונת התשישות הכרונית ונגד הפרעות בשינה. ביפן משתמשים בלנטין להארכת חיי חולי סרטן.

המיצוי האלכוהולי של הפטרייה מכיל חומצה אמינית ייחודית בשם אריטדנין היעילה להורדת הכולסטרול בדם, וכן חומר המעורר יצור של תאים מקרופאגים של מערכת החיסון אשר הורסים תאים זרים הנכנסים לגוף (כגון חיידקים).

1. "פטריות כוח" : ריישי, שיטאקי ומאיטקי :

לחיזוק המערכת החיסונית ולהגברת פעילותה כנגד גורמים מסרטנים ומזהמים.

לפטרייה היפנית, טריקולומה, הוספו שלוש פטריות נוספות המכונות "פטריות כוח" :  ריישי (Reishe), שיטאקי (Shitake) מאיטקי (Maitake). בתרבויות סין ויפן מיוחסות לפטריות אלה סגולות מאפשרות לשמור על איזון הגוף על ידי חיזוק המערכת החיסונית והשימוש בהן נעשה לטיפול במחלות הקשורות לירידה בפעילותה של המערכת החיסונית כגון : סרטן, אלרגיות, זיהומים, שפעת ועוד.

בעשור האחרון חקרה הרפואה המודרנית רבות את פטריות הכוח. תוצאות המחקרים מצביעות על יכולת אנטי-סרטנית, אנטי-בקטריאלית ואנטי-אלרגית חזקה. עבודות אשר חקרו את הפוליסכרידים המצויים בפטריות, גילו פוליסכריד בשם beta-D- glucan  המעורר את פעילות המערכת החיסונית כנגד גורמים מסרטנים (carcinogenic). גילוי הפוליסכריד beta-D-glucan הביא לכך שממשלת יפן אישרה באופן רשמי את השימוש בפטריות כוח לטיפול בסרטן.

בנוסף, יעילות פטריות הכוח להפחתת רמות גבוהות של כולסטרול ולוויסות חילוף החומרים של גלוקוז בדם.

1. קואנזים Q-10 :

לטיפול במחלות לב (בעיקר אי ספיקות לב), לשיפור תפקוד הלב ושריר הלב, לשמירה על העורקים ורקמות הלב, להמרצת המערכת החיסונית ולעיכוב תהליך ההזדקנות.

קואנזים Q-10, הוא חומר טבעי המיוצר בגוף ומצוי בריכוז גבוה בתאים של שרירי הלב, אשר צורכים כמות גדולה של אנרגיה.  הוא פועל כנוגד חמצון הדומה לוויטמין E ומגן על מולקולות השומן מפני חמצון הרדיקלים החופשיים. החומר מצוי במזון במינונים קטנים ביותר (בעיקר במאכלי ים) ומיוצר על ידי כל תאי הגוף.

חשיבותו העיקרית של הקואנזים הינה בשמירה על העורקים ועל רקמות הלב. עשרות מאמרים אשר פורסמו בשנים האחרונות בכתבי עת רפואיים מכובדים בעולם, עסקו ביעילות הקו-אנזים Q-10 בטיפול במחלות לב ובעיקר באי ספיקת לב. מחקר מקיף שנערך ביפן מצא כי מצבם של כ- 70% מחולי הלב השתפר בעקבות נטילת קואנזים   Q-10. ביפן ובמדינות אירופה זכה החומר לאישור בטיפול באי-ספיקות לב.

כיצד פועל הקואנזים Q-10?

הנתונים מראים כי ללא כמות מספקת של קואנזים Q-10 אין לתאים מספיק כוח. במצב זה נפגם תפקודם של איברים חיוניים, בעיקר של הלב אשר צורך את הכמות הגדולה ביותר של הקואנזים Q-10 כדי לייצר את האנרגיה העצומה להבטחת פעימות הלב. כאשר תאי שריר הלב נפגעים ואינם מקבלים את הכמות החיונית של קואנזים  Q-10, תפוקת האנרגיה יורדת וגורמת לתפקוד לקוי של המיטוכונדריה (חלקיקים תוך תאיים היוצרים אנרגיה הדרושה לפעילות התא) של הלב וכלי הדם. המחקרים מלמדים, כי תוספת של קואנזים     Q-10 לשריר הלב, מפיחה חיים בתאים נטולי אנרגיה ומגבירה את תפוקת האנרגיה. התוצאה היא לב בריא ויעיל יותר המסוגל להזרים את הדם מבלי שהדבר ידרוש ממנו מאמץ מוגבר. קואנזים Q-10, יכול לתרום גם למניעה וריפוי של נזק ניווני בתאי הלב וכן לפעול למניעת חסימות עורקים הנגרמות על ידי רמות גבוהות של כולסטרול "רע" (LDL).

הקו-אנזים פועל גם במישורים אחרים, להאטת תהליכי הזדקנות : הוא ממריץ את המערכת החיסונית ומתקן ליקויים הקיימים בה, מעכב מחלות מוח ניווניות  (כדוגמת אלצהיימר) וכן איבוד הדרגתי של זיכרון ותפקוד מוח בכלל.

הקואנזים ידוע גם בפעילותו למניעת מחלות חניכיים, לשיפור זרימת הדם בגוף, לעלייה כללית באנרגיה ויש הטוענים שהוא מסייע אף להורדת לחץ דם גבוה.

מי צריך קואנזים   ? Q-10

מחקרים מראים כי עם הגיל יורדת רמת הקו-אנזים בגוף. לכן הוא מומלץ לגברים ונשים מעל גיל 50, בעיקר לאלה הסובלים ממחלות לב או נמצאים בסיכון למחלות אלה, ולאלה הסובלים מלחץ דם גבוה. ידוע גם כי חסר בויטמינים  B ו- C, בחומצה פולית ובחומצות אמינו – עלול לגרום לחוסר בקואנזים Q-10, גם לחץ נפשי ופעילות גופנית מאומצת וכן תרופות (בעיקר להורדת כולסטרול) עלולים לפגוע בכמות הקואנזים בגוף.

ה"סופר קומבוצ'יון" מכיל 50 מ"ג קו-אנזים Q-10 בכל כמוסה.  צריכה של 2 כמוסות ליום מספקת מינון אופטימאלי של 100 מ"ג קו-אנזים Q-10 ליום.

1. גינקו בילובה :

להאטת תהליך ההזדקנות של המוח, לשיפור תהליכי זיכרון, לטיפול במחלות כלי דם.

עליו של צמח הגינקו בילובה (Ginko-biloba) מכילים רכיבים פעילים המגבירים את קליטת הגלוקוזה והחמצן במוח, מרחיבים את כלי הדם ומקלים על זרימת הדם בעיקר בגפיים התחתונות, בכפות הרגליים ובמוח. בנוסף, פועלים רכיבי הצמח להגנת תאי העצבים במערכת  העצבים המרכזית במוח.

מחקרים קליניים הוכיחו כי יכולתו של הצמח לשקם כלי דם שנפגעו ופעילותו החמצון מקנים לו תרומה          משמעותית בהאטת תהליך ההזדקנות של המוח. מחקר אשר התייחס להשפעתו של הצמח על חולי אלצהיימר קבע חד משמעית כי הגינקו בילובה מעכב תהליך הידרדרות מחלת האלצהיימר ומשפר את תפקוד ואיכות החיים של החולים.

1. ג'ינסינג סיבירי :

לחיזוק עמידות הגוף בפני מחלות, תשישות ודיכאון

החומר הפעיל של שורש הג'נסינג הסיבירי, אלאוטרוסיד, מעורר את המערכת החיסונית, מחזק את עמידות הגוף בפני מחלות, מועקה ותשישות. הג'נסינג הסבירי, אשר צומח באזור סיביר שברוסיה ובסין, משפיע על הגוף באופן דומה למקבילו האמריקאי או אסייתי, אולם השפעותיו והתגובות אותן הוא מעורר – מעודנות יותר (הוא אינו גורם לנדודי שינה ולחרדות המופיעות לעיתים בעקבות השימוש בג'נסינג האמריקאי או אסיאתי).

1. ביופלובונואידים (ויטמין P)

לעיכוב תהליכי ההזדקנות של כלי הדם, לחיזוק דפנות כלי הדם ולמניעת הידבקות של כדוריות דם.

ביופלובונואידים (הידועים גם כוויטמין P) שייכים לקבוצת הקומפלקס של ויטמין C, רוב תכונותיהם  של הביופלובונואידים דומות לאלו של הוויטמין C ולמעשה, הם תומכים האחד בשני. את הביופלובונואידים לא ניתן עדיין לייצר באופן סינתטי ולכן הם תמיד יופיעו בצורתם הטבעית. הם מצויים בקליפת פירות הדר, במשמשים,  בשזיפים, תות-שדה ובעוד פירות וירקות.

על פי הספרות המקצועית, מחזקים הביופלובונואידים את דפנות כלי הדם הנימיים ומונעים את שבירותם וכן מונעים הצטברות והידבקות של כדוריות דם. בנוסף, נמצאו הביופלובונואידים כיעילים במיוחד לטיפול במחלות ריאומטיות, בסוכרת ובלחץ דם גבוה. קבוצת ויטמין P מסייעת לדילול הדם על מנת שיגיע לכל הנימים ותאי הגוף (ובכך ניתן למעשה להימנע משימוש באספירין כמדמם פנימי).

1. אצת ספירולינה :

לתוספת ויטמינים, מינרלים, חלבונים, חומצות אמינו ושומן וקרטואינים, לשמירה על רמת סוכר מאוזנת בדם, לטיפול באנמיה ולחיזוק המערכת החיסונית.

כפי שציינו, עם תהליך ההזדקנות חלה ירידה ביכולתו של הגוף לספוג ביעילות את מכלול רכיבי התזונה מן המזון וכן ירידה בכושר הייצור העצמי של רכיבי תזונה בגוף. התאמת התזונה למצבו הפיזיולוגי המשתנה של הגוף תוך השלמתה עם רכיבי תזונה מתאימים היא המפתח להפחתת התופעות הנלוות לתהליך ההזדקנות ולעיתים אף למניעתן.

הספירולינה, שהינה צמח ימי, חד תאי, הגדל בעיקר באגמים באפריקה ובמקסיקו, נמצאת ברשימת מזונות העל, הודות לרכיבים התזונתיים החשובים שבה.

הספירולינה מכילה :

* 60% – 70% חלבון עשיר וזמין (פי שלושה מערכו של החלבון המצוי בבשר בקר).

* כל חומצות האמינו החיוניות.

* חומצות שומן חיוניות (למשל חומצת גאמה-לינולאית) בכמות הגדולה פי 3 מאשר בשמן נר  הלילה.

* מינרלים  כגון  סידן  בכמות  הגדולה  פי 10  מאשר בחלב וברזל בכמות הגדולה פי 50 מזו הקיימת

בתרד, וכן מגנזיום, סלניום, מנגן וזרחן.

* ויטמין E ובטא-קרוטן בכמות רבה יותר מזו הניתן למצוא בפירות וירקות.

החומר המקנה לאצה את הצבע הכחול, פיקוציאנין, הינו בעל תכונות אנטי-סרטניות, והשילוב עם הכלורופיל והקרטנואידים הופך אותה ליעילה במיוחד בחיזוק המערכת החיסונית וריפוי פצעים, מניעת דלקות וניקוי הגוף ממתכות כבדות.

הספירולינה יעילה גם לשימוש בזן דיאטה, היא מאזנת את התיאבון ואת רמות הסוכר ומכילה עמילן איכותי המספק אנרגיה טובה לאורך זמן.

הרכיב כמות בכמוסה
טריקולומה 100 מ"ג