נמאס לכם להסתובב עם משקל עודף ולהרגיש כבדות?

רוצים לרזות ולהוריד במשקל פעם אחת ולתמיד? עכשיו זה אפשרי! 

מחיר מיוחד לחודש יולי 1+1 

GREEN BALANCE

כיצד מסייע הגרין באלאנס לירידה במשקל?

יכולתו של הגרין באלאנס להאיץ, לזרז ולקדם תהליכי הרזיה והורדה במשקל הגוף טמונה בהרכבו, הכולל כאמור ריכוז גבוה במיוחד של סיבים תזונתיים מסיסים במים. הסיבים הספציפיים הייחודיים של שורש הקונג'אק הינם בעלי הקיבולת הגבוהה ביותר מבין שאר הסיבים המסיסים במים.

סיבי הקונג'אק הינם בעלי פוטנציאל התרחבות של עד פי 17 מגודלם כאשר מצויים בסביבה מימית, כמו זו הקיימת בקיבה ובמערכת העיכול בגוף האדם. במהלך עיכול הקונג'אק, הסיבים מתנפחים ותופסים מקום רב בקיבה, באופן הגורם להפחתת אותות הרעב הפיזיולוגיים במוח. התוצאה היא הפחתת תחושת רעב, דיכוי התיאבון, והקניית תחושת שובע לזמן ממושך יחסית.

סיבי קונג'אק סופחים וסופגים שומנים, ובכך מונעים את הצטברותם בגוף. כתוצאה מכך, כמות מועטה יותר של קלוריות נספגת בגוף בתהליך העיכול. הצמח מכיל גם רכיבים משתנים, המביאים לסילוק עודפי נוזלים מהגוף. מחקרים מהעת האחרונה מצאו כי אנשים הצורכים סיבי קונג'אק על בסיס קבוע נהנים מירידה ניכרת ומשמעותית במשקל והרזיה מהירה יותר, ביחס לאנשים אשר אינם משתמשים בצמח.

להצלחה עם המוצר המנצח שלנו הכנו לכם רשימת טיפים שתשפר את התוצאות באופן דרמטי איך לשנות את הרגלי התזונה, מה לאכול ומה לא לאכול, כמה פעמים בשבוע מומלץ לבצע פעילות ספורטיבית ואיך שומרים על מוטיבציה גבוהה בדרך להרזיה. הכנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו בתהליך ירידת במשקל:

belly-2354_960_720

  1. נהלו יומן מעקב אישי של כל מה שאתם אוכלים במשך היום, גם אם זה משהו קטן וזניח , תרשמו.
  2. שמרו על תפריט מאוזן שכולל שלל חומרי מזון מהקבוצות השונות.
  3.  אל תדלגו על ארוחות , את הגרין באלנס נוטלים שלוש פעמים ביום חצי שעה לפני הארוחה עם כוס מים , הקפידו על כך והתמידו, הכי חשוב זה להתמיד.
  4. תאכלו אוכל ביתי . מזין . בריא.
  5. שתו הרבה מים ! ככל שתשתו יותר כך תצליחו לרזות יותר באופן משמעותי.
  6. ביצוע פעילות גופנית על בסיס יומי שתאפשר שריפת קלוריות מרובות שתוביל לירידה במשקל. התחילו בקטן – צאו 2-3 פעמים בשבוע לפעילות ספורטיבית של 30 דקות. זה יעזור לכם להיכנס לקצב קצת יותר רציני בהמשך.
  7. מומלץ להגדיר יעד ביניים , להוריד 5-6 קילו ולא להגדיר מראש מספרים גדולים אלא להישאר בטווח ההגיוני והסביר.
  8. מותר למעוד. זה לא נורא לפספס אימון כושר או לאכול פרוסת עוגה. זה בסדר. אל תביאו את עצמכם לסף תסכול ויאוש, אם קרה לא נורא. תמשיכו הלאה .

 

בהצלחה!