מידי יום מגיע צוות היועצים לעמדות הטלפון ועונים לכל קהל הלקוחות של המוצרים שלנו על שאלות רבות מגוונות ומעניינות. אנחנו שמחים להשיק מדור חדש בניוזלייטר שלנו, שבו  נרכז בכל גיליון מגוון מן השאלות שהגיעו למוקד שירות הלקוחות שלנו. אתם מוזמנים לשלוח אלינו שאלות נוספות, ואולי הן תעלנה בגיליון הבא. נודה לכם על משוב, וכמובן נשמח לענות על שאלות שתשלחו אלינו למדור "ד"ר גרין שלום".

עושים סדר בפרוביוטיקה 

האם לקחת פרוביוטיקה במקביל ובסמוך לאנטיביוטיקה? 

פרוביוטיקה מומלץ לקחת כטיפול מונע פעמיים ביום כל הזמן ולא רק בעת טיפול באנטיביוטיקה , שכן הלקיחה באותו מועד אינה מאזנת את הפלורה (חיידקים שנמצאים באופן תקין במערכת העיכול. חלקם אחראים לסינתזה של ויטמין K. על-ידי יצירת סביבה בעלת חומציות גבוהה במעי, הם מסוגלים למנוע זיהום על-ידי חיידקים מחוללי מחלה פתוגניים. חלקם נהרסים על-ידי אנטיביוטיקה). כפי שנהוג לחשוב, האנטיביוטיקה הורגת מגוון רחב של חיידקים, גם את החיידקים הטובים וגם את החיידקים הרעים, מה שיוצר חוסר איזון וגורם לתופעות לוואי של גזים, שלשולים, ולהתפתחות של פטריות במעיים ובנרתיק. לכן, להקלה על תופעות הלוואי, יש לצרוך את הפרוביוטיקה לאחר הטיפול באנטיביוטיקה. יש ליטול כמוסות פרוביוטיקה במשך 3 שבועות פעמיים ביום .

אנשים הצורכים אנטיביוטיקה באופן ממושך יום יומי צריכים לקחת במקביל פרוביוטיקה שעתיים  לפחות אחרי נטילת האנטיביוטיקה.

תרצו עוד משהו?

תוספי תזונה עם האוכל ? אחרי האוכל?

כאשר הומלץ לכם ע"י איש מקצוע נטילת תוספי תזונה, יש לברר תמיד על אופן נטילת התוסף לספיגה מקסימלית בגוף ולהשפעה הרצויה. ישנה חשיבות רבה למועד הנטילה, אך אם בכל זאת פספסתם את המועד – עדיין עדיף ליטול כי עדיף לקחת מאשר לדלג. החשוב ביותר בתוספי תזונה היא ההתמדה.

פרוביוטיקה
חצי שעה לפני ארוחה
במהלך נטילת אנטיביוטיקה- יש להרחיק 4 שעות מהאנטיביוטיקה

מינרלים
רוב המינרלים יש לקחת על קיבה ריקה
סידן- בערב עם האוכל
ברזל– להימנע מסמיכות לדברי חלב שגוזלים ממנו את יכולת הספיגה
מגנזיום- יש לקחת לפני השינה

ומשהו על עייפות הקשר לספורט מים ועור פנים צעיר 

אנשים בשלבים שונים בחייהם מוצאים את עצמם עם נפילת אנרגיה, לא מצליחים להמשיך את היום בגלל העייפות המשתלטת. סטודנטים באמצע הרצאה, אנשים בני 30-40 באמצע יום עבודה מרגישים ש"הראש נופל" ואין כוח ואין אנרגיה להמשיך ויום ארוך מאוד עוד לפניהם. רבים מהם מתקשרים מכל מיני סיבות אחרות ואז תמיד עולה השאלה… תגידי, מה יש לך לעייפות?

אז אין לשמחתי או לצערי כמוסת קסם שבולעים אותה ומתעוררים ממנה להמשך היום. ואם יש אחת כזאת, הגברה מיידית של אנרגיה היא לא בריאה והנפילה אחריה קשה יותר. עם זאת, קיימות כמוסות המיועדות למתן אנרגיה בזמן רגעי (למשך כמה שעות) ומיועדות למצבים של ספורטאים לפני תחרות, סטודנטים לפני מבחן, לפני נסיעה ארוכה וכו'… שאלו אותנו לגבי המוצר – ספאואר 1.

אז קודם כל, ליצירת אנרגיה טבעית מומלץ לקיים אורח חיים ספורטיבי, כל אדם בכל גיל ובכל מצב יכול למצוא את הענף הספורט שיתאים לו, ולמצוא לזה זמן לפחות 4 פעמים בשבוע.

לשתות הרבה מים (קפה ומיצים לא נחשב) לפחות ליטר וחצי בכל יום  (האנטי אייג'ינג המושלם לעור הפנים). מים וספורט כבר ישפרו פלאים את האנרגיות שלכם באופן מיידי. לזה כדאי להוסיף לתפריט היום יומי ספירולינה, כלורלה , מגנזיום וסופר קמבוצ'יון , אלה תוספי תזונה סולידיים. הרצים למרחקים ארוכים, הם נותנים אנרגיה ברמה היומיומית ולא בבוסט אחד אלא באופן מתון וממושך. את השינוי ניתן לראות בתוך כמה ימים עד שבועות, ואנשים שהיו מרגישים עייפות באמצע יום עבודה באופן כזה שפגם להם בתפקוד דיווחו על עירנות ושיפור מצב הרוח, וגם כוח לצאת לאימון ספורט בערב.